Seleccionar página

O Tribunal Constitucional vén de ditar cunha sentenza que declara nulos, por seren inconstitucionais, dous parágrafos do artigo 17.2 da Lei de Colexios Profesionais de Cantabria. No apartado correspondente a medidas fiscais e administrativas inclúense dous textos que son os que agora se declaran inconstitucionais:

“El requisito de colegiación previsto en este apartado no podrá ser exigido a los profesionales vinculados con la Administración Pública mediante relación de servicios regulada por el derecho administrativo o laboral. No obstante, precisarán de la colegiación para el ejercicio privado de su profesión, si así fuere exigible de acuerdo con lo previsto en este artículo.

La exención de colegiación prevista en el párrafo anterior no resultará de aplicación al personal médico y de enfermería cuyas funciones comprendan la realización de actos profesionales que tengan como destinatarios inmediatos a los ciudadanos”.

A sentenza deixa claro que a normativa estatal non exceptúa aos empregados públicos en xeral da necesidade de colexiación no caso de que presten servizos só para, ou a través de, unha administración pública. A decisión xudicial tomouse a raíz da baixa solicitada por un veterinario do seu Colexio, e o Consejo COLEF estudará as repercusións que esta sentenza poida ter para a profesión, xa que a entidade defende a esixencia de colexiación. Pódese consultar a sentenza